Portál Navigáció


TARTALOM

Tisztelt Felhasználó!

A Földhivatal Online rendszerben 2020. július 10-én pénteken 17:00 és 23:00 között karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a Földhivatal Online szolgáltatást a még nem regisztrált felhasználók nem vehetik igénybe. A karbantartás ideje alatt az új felhasználók regisztrációja, valamint a személyes adatok megadása, módosítása szünetel.

Kérjük a fentiek figyelembevételét! Szíves megértését köszönjük.

 

Előre tervezett karbantartás – Oktatási Hivatal

Kezdete: 2020. 04. 14. 00:00. Vége: 2020. 07. 31. 23:59

Informatikai fejlesztés miatt a Felsőoktatási Információs Rendszer szolgáltatásai (az „Adatkeresés” és a „Támogatási idő lekérdezése”) átmenetileg nem lesznek elérhetők. A felületek tervezetten 2020. július folyamán lesznek újra aktívak. Bővebb információ itt olvasható.

Regisztráció

Az Ügyfélkapu Regisztráció menüpontjában létrehozhatja személyes ügyfélkapus azonosítóját. Amennyiben Ön az ügyfélkapus regisztrációját nem elektronikusan kezdeményezi, akkor ezt okmányirodában, kormányablakban, az adóhatóság kiemelt ügyfélszolgálatain, egyes postai ügyfélszolgálatokon vagy külképviseleteken személyesen teheti meg.

A szolgáltatás eléréséhez kattintson a "Tovább..." gombra.

Dokumentumfeltöltés

Dokumentum feltöltésére - állampolgárként, Hivatali kapuval rendelkező hivatalként illetve Cégkapuval rendelkező gazdálkodó szervezetként - az új Hiteles Elektronikus Postafiók felületen van lehetősége.

A "Feltöltés" gombra kattintva, KAÜ-azonosítást követően tud belépni a felületre.

Tárhely adminisztráció

A Tárhely adminisztráció szolgáltatás egy felületen biztosítja a dokumentumkezeléshez kapcsolódó beállítások elvégzését mind az állampolgárok, mind pedig a Hivatali kapuval, valamint Cégkapuval rendelkező szervezetek részére.

A szolgáltatás eléréséhez kattintson a "Beállítások" gombra, majd adja meg a KAÜ-azonosításhoz szükséges adatokat.

Regisztráció

Dokumentumfeltöltés

Tárhely adminisztráció

Ügyfélkapu ikonAz Ügyfélkapu használatának feltételei

Súgó ikon

Ügyfélkapu létesítését bármely természetes személy kezdeményezheti személyesen a regisztrációs szervnél, vagy elektronikusan, amennyiben 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvánnyal rendelkezik. A regisztrációhoz meg kell adnia szabadon választott egyedi felhasználói nevét és elektronikus levélcímét (e-mail cím), mivel erre a címre kapja meg az első belépéshez szükséges egyszer használatos kódját.